Gezocht met spoed: sportverzorg(st)er v.v. Wilsum!

31 augustus 2021 15:30

Klik op dit artikel voor de vacature...

v.v. Wilsum is een goed georganiseerde en mooie zaterdag voetbalverenging opgericht in 1937.  Het eerste elftal voetbalt in de 4e Klasse D - regio Oost. We zijn een echte dorpsclub met een positieve uitstraling en naam, die midden in de maatschappij staat met een sportieve visie en ambitie. Naast het prestatief voetbal is het sociale aspect een belangrijke factor binnen onze vereniging. Op dit moment heeft v.v. Wilsum zo’n 300 leden.

Functieomschrijving:
Je bent verantwoordelijk voor de preventie van blessures door gebruik te maken van (medical)tapen, massage en het trainen van specifieke spieren. Daarnaast verzorg je acute blessures gericht op herstel en het weer actief kunnen zijn op sportniveau. Je adviseert de trainersstaf over de inzetbaarheid van spelers en beheert en besteld de verzorgings- en EHBO materialen.

Wat vragen wij van jou:
Bij voorkeur een afgeronde opleiding sportmasseur of je bent in een afrondende fase van de opleiding. Affiniteit met voetbal en het werken met jonge enthousiaste mensen. Aanwezigheid bij de wedstrijden van het eerste elftal op zaterdag en (waar mogelijk) op de trainingsavonden dinsdag en donderdag.

Wat hebben wij te bieden:
Een passende beloning bij de inhoud van de functie in overeenstemming met de opleiding(en) en ervaring. Uitstekende faciliteiten om de functie goed uit te kunnen voeren, zoals een eigen verzorgingsruimte en (herstel)materialen. We hebben een ambitieuze trainers- en begeleidingsstaf en een enthousiaste spelersgroep om mee samen te werken. Aanvullende opleidingen kunnen in overleg worden aangeboden.

Als je belangstelling hebt, stuur dan een e-mail naar: [email protected] of bel 06-80167981.

Download hier de printbare versie van de vacature