Algemene informatie
De voetbalvereniging Wilsum is een gezellige, actieve vereniging met ruim 300 leden die een centrale functie heeft in het dorp Wilsum. We hebben een geweldige accommodatie: “De Wijde Blik”. Onze leden en vrijwilligers zorgen voor sportieve prestaties en veel gezelligheid.

Wil jij als ondernemer een (financieel) steentje bijdragen aan onze club? Dat kan! We hebben hiervoor verschillende mogelijkheden, passend bij de wensen van zowel kleine als grotere ondernemers. Natuurlijk is overleg mogelijk. We horen graag wat je wensen zijn, zodat we een pakket op maat kunnen samenstellen.

Hierbij vinden wij het belangrijk, dat sponsoring tweerichting verkeer is: we hebben in Wilsum oog voor onze sponsoren en zo resulteert sponsoring vaak in nieuwe, trouwe klanten.