Mogelijkheden

Algemene informatie
Er zijn verschillende mogelijkheden om je naam aan onze club te verbinden. We horen graag wat je wensen zijn, zodat we een pakket op maat kunnen samenstellen. Dit pakket kan bestaan uit meerdere onderdelen. Denk bijvoorbeeld aan:

Reclamebord
We hebben bij v.v. Wilsum veel reclameborden: bijna twee ringen vol. Je kan een reclamebord sponsoren met een lengte naar keuze.

De Corner
De Corner is een begrip in Wilsum. De Corner is het clubblad van de v.v. Wilsum en tevens het dorpsblad. Het wordt 10x per jaar huis-aan-huis bezorgd. In de Corner kan je een advertentie sponsoren. Hierbij is er ruime keuze in de afmetingen. Afdruk is in zwart-wit.

Site v.v. Wilsum
De site van v.v. Wilsum wordt veel bekeken door zowel de leden als de inwoners van Wilsum. Op de site kan je een banner plaatsen. Deze banner wordt ook getoond in de Wilsum Club app.

Intern tv-circuit
In onze kantine hangt een groot tv-scherm. Op dit scherm worden op zaterdagen nieuwsberichten en advertenties vertoond. Hier kan je een advertentie plaatsen.

Wedstrijdbal
Het is mogelijk een wedstrijdbal aan te bieden. Deze bal wordt daarna binnen de vereniging door de teams gebruikt.

Toernooisponsoring
Jaarlijks organiseert v.v. Wilsum twee regionaal bekende voetbaltoernooien: het ‘Gerrit Heldoorn toernooi’ voor de jeugd en het ‘35+ / 45 + Vrienden van v.v. Wilsum toernooi’. Voor deze toernooien worden programmaboekjes gemaakt die naar alle deelnemende verenigingen per mail worden
verzonden en die worden uitgedeeld aan de teams tijdens het toernooi. In deze programmaboekjes kan je een advertentie sponsoren. Hierbij is er keuze in de afmetingen.

Heb je zelf een idee? Neem dan gerust contact op met Herman Beens.