GH Jeugdtoernooi

Na vele jaren zonder jeugdtoernooien op ons sportcomplex wordt sinds enige jaren door de jeugdcommissie van v.v. WilsumGerrit Heldoorn in actie in 1987 tijdens een reüniewedstrijd weer een jeugdtoernooi georganiseerd aan het einde van de competitie. Aan dit gezellige toernooi doen veel roemruchte regio clubs mee, wat garant staat voor een enthousiaste en fanatieke strijd in en buiten het veld, maar waar gezelligheid en sportiviteit hoog in het vaandel staan!

Na de succesvol verlopen 2007 editie is er door de toernooicommissie in de evaluatie geopperd dat er “meer” met het toernooi gedaan moest worden. Het Jeugdtoernooi moest een vaste waarde worden op de activiteiten kalender van VV Wilsum waar halsreikend ieder jaar naar uit wordt gekeken! Hieraan gekoppeld moest het toernooi een naam krijgen die past bij doelstelling van de Jeugdcommissie v.v. Wilsum, namelijk meer aandacht en kwaliteit voor de jeugdafdeling van v.v. Wilsum met goed voetballende elftallen waar iedereen met veel plezier zijn en haar energie kwijt kan. De naam “Gerrit Heldoorn Jeugdtoernooi” is derhalve geen toeval. Gerrit Heldoorn was oud erelid en jaren lang actief als jeugdbestuurder, scheidsrechter, leider- en trainer van verschillende jeugdelftallen binnen onze vereniging. Ook heeft hij zich op andere vlakken ingezet voor het welzijn van de v.v. Wilsum. We zijn als Toernooicommissie dan ook trots “ons” jeugdtoernooi naar de in 2005 op 66 jarige leeftijd overleden Gerrit Heldoorn te mogen vernoemen en willen dit toernooi ieder jaar weer beter, leuker en mooier maken met wie weet in de toekomst aansprekende, (inter)nationaal, bekende clubs!

Toernooicommissie v.v. Wilsum