Lidmaatschap:

Zoals bij iedere vereniging moet er ook bij VV Wilsum contributie betaald worden.

Dit is voor 2023, per maand:

Jeugd t/m 12 jaar: € 10,00

Junioren van 13 t/m 17 jaar: € 12,00

Senioren (vanaf 18 jaar): € 17,50

Niet spelend: € 5,50

Lid worden:

Het is van belang dat wij een aantal gegevens met betrekking tot een nieuw lid goed verwerken. Wij moeten nieuwe leden bij de KNVB aanmelden: niet geregistreerde leden zijn NIET verzekerd in geval van ongevallen. Verder zijn de gegevens van belang voor een juiste wijze van contributiebetaling.

Print daarom de pdf-bestanden uit en vul ze volledig in. De ingevulde formulieren kunt u inleveren bij één van de bestuursleden. Klik op één van de volgende bestanden: