v.v. Wilsum heeft de staf rond voor volgend seizoen

10 maart 2021 7:00

Voetbalvereniging Wilsum heeft voor volgend seizoen de staf compleet. In de winterstop was al overeengekomen dat hoofdtrainer Dick Schrijer ook volgend seizoen op de bank zit. Net als dit seizoen wordt Schrijer daarbij geassisteerd door Jan van Spijker en keepertrainer Gerard Bolt.

William Kaminyoge is bezig aan zijn debuutjaar als trainer bij het 2e elftal en knoopt daar nog een jaar bij aan. Jan Riezebos  pakt de vlaggenstok weer op en ook teammanager Erik Heldoorn, verzorgers Daan Anthony en Patrick Bastiaan plakken er weer een jaar bij aan. “We zijn erg content dat we de staf weer rond hebben voor volgend seizoen”, aldus voorzitter Gerdinand Fix. “Voor de lockdown was het spel en de resultaten van het 1e en 2e elftal meer dan goed te noemen. Hopelijk kunnen we dit seizoen nog een aantal wedstrijden spelen, om vanaf augustus weer aan een nieuw seizoen te beginnen.”