Arie Sleurink wint uitgestelde Klaverjascompetitie

28 september 2020 14:00

De 9e editie van de Winterklaverjascompetitie bij v.v. Wilsum is voor de 2e keer gewonnen door Arie Sleurink. Arie ging met het ‘halve varken’ van slagerij Van Campen naar huis. Arie had al een hele goede uitgangspositie voor de laatste wedstrijd en de hoofdprijs kwam de laatste wedstrijd niet meer in gevaar. Sterker nog, ook de laatste kaartavond zat Arie weer bij de dagwinnaars.

Donderdag 24 september was de 12e en laatste klaverjaswedstrijd van het seizoen. Omdat in maart Corona uitbrak werden de laatste twee wedstrijden uitgesteld naar september. Dit betekende wel vaak handen wassen en 1,5 meter uit elkaar zitten, maar er werd regels werden met de nodige discipline nageleefd.

Omdat de beste 8 resultaten meetellen voor de eindstand in de competitie is er tot en met de laatste wedstrijd vaak alles nog mogelijk. Zoals gezegd was de strijd om de eerste plaats niet heel spannend meer, maar voor de overige prijzen nog wel. Sebastiaan Rigterink werd door een hele goede dagscore 2e en won een schoenenbon van ECCO t.w.v. € 175,-.  Henk Fix stond op de kleinste trede van het podium met een bon van Sport2000 t.w.v. € 100,- De winnaars van de 4e t/m 8e prijs staan op de website www.vvwilsum.nl  Hierop staan ook alle overige uitslagen.

Winnaars_klaverjascompetitie_2019-2020.jpg

Als organisatie kijken we terug op een geslaagde en gezellige klaverjascompetitie met gemiddeld 22 deelnemers per wedstrijd. We bedanken de bediening voor de drankjes en lekkere hapjes en uiteraard de sponsoren voor de mooie (eind)prijzen. We hopen, uiteraard rekening houdend met huidige Coronaregels, op donderdag 8 oktober weer te starten met een nieuwe competitie. Zie voor alle data en prijzen de Corner en website.

Einduitslag_klaverjastoernooi_2019-2020.png