Foto's wedstrijd Owios 4 tegen Wilsum 2

OWIOS 4

Mannen zaterdag, 2, 4e klasse 12

7 april 2015 19:30

Dinsdagavond 7 april had het tweede elftal nog een inhaalwedstrijd uit tegen Owios.
Wilsum had in de eerste helft een verdienstelijke voorsprong opgebouwd en gingen rusten met een voorsprong van 1 - 3. Helaas ging de wedstrijd toch verloren met 4-3.

Hierbij heeft Dennis een prima doelpunt gemaakt. Een bal gewoon op de slof nemen die strak in de hoek ging. Prima doelpunt. Andere doelpuntenmakers waren Matthijs en Jelmer
Na de rust gingen de jongens achteruit lopen waardoor Owios het heft in handen nam en uiteindelijk met de winst ging strijken. Helaas moest Jelmer in de laatste minuut eraf met een blessure. Uitslag van de wedstrijd werd uiteindelijk 4 - 3.

Bij Wilsum deden de volgende jongens mee:
Julian, Rik, Matthijs, Tobias, Jelmer, Willem Jan, Patrick, Dennis, Bernard, Diederik, Arjen, Theo en Robin. Leider Martin.