Campenaer Koffie steekt jeugdtrainers en Supportersvereniging v.v. Wilsum in nieuwe presentatiejassen

27 augustus 2021 15:30

Afgelopen zaterdag ontvingen de jeugdtrainers en bestuursleden van de Supportersvereniging nieuwe presentatiejassen uit handen van Edwin Brink namens Campenaer Koffie uit Kampen.

Campenaer Koffie is onderdeel van Van Dijk Groothandel en is al jarenlang vaste leverancier van ons uitgebreide kantine-assortiment. De jassen zijn een uitbreiding van het totale sponsorpakket van Campenaer Koffie. De nieuwe jassen van Craft zijn wind- en waterdicht en daarmee ideaal voor verschillende weertypes. Fotografie Hakvoort maakte de foto’s van de symbolisch overhandiging door Brink aan voorzitter Gerdinand Fix.

Campenaer_presentatiejassen_1.JPG
Campenaer_presentatiejassen_2.JPG