Harm Ruijgh wint Klaverjascompetitie

23 maart 2024 19:00

De 12e editie van de Winterklaverjascompetitie bij v.v. Wilsum is gewonnen door Harm Ruijgh. Harm ging met het ‘halve varken’ van slagerij Van Campen naar huis. De eindoverwinning kon Harm de laatste ronde eigenlijk al niet meer ontgaan.

Donderdagavond 21 maart was de 12e klaverjaswedstrijd van de wintercompetitie. Omdat de beste 8 resultaten meetellen voor de eindstand is er tot en met de laatste wedstrijd vaak alles nog mogelijk, maar dat was donderdagavond eigenlijk niet het geval. Harm had tijdens de competitie al veel hoge scores en heeft geen wedstrijd gemist. Dat laatste lijkt toch wel de basis voor een goede einduitslag. Ook de nummers twee en drie waren alle twaalf de wedstrijden van de partij. Gea Hofstede stond voor de laatste wedstrijd al stevig op de 2e plek en toen won Gea ook nog eens de dagprijs. De 2e prijs ging dan ook naar haar. Oud-winnaar Henk Fix maakte het podium compleet op respectabele afstand van Harm en Gea.

Tussen de winnaars van de 4e t/m 8e prijs was het spannender. Kijk voor de volledige uitslag op vvwilsum.nl

Als organisatie kijken we terug op een geslaagde en gezellige klaverjascompetitie met gemiddeld 24 deelnemers per wedstrijd. We bedanken de bediening voor de drankjes en lekkere hapjes en uiteraard slagerij Van Campen en vishandel Bottenberg voor de mooie (eind)prijzen. We hopen in oktober weer te starten met een nieuwe competitie.

Let op: Op donderdag 4 en 18 april vanaf 19.30 uur worden de kaarten nogmaals geschud voor de liefhebbers van het klaverjassen, € 3 inschrijfgeld en kans op mooie prijzen.

Ook is er nu een speciale whatsappgroep voor ‘Klaverjassen vv Wilsum’ voor de laatste updates en nieuwtjes. Wil je hieraan toegevoegd worden of ken je iemand stuur dan even een berichtje naar 06-31765880 (Gerdinand).

Winnaars_winterklaverjascompetitie_2023-2024.jpg