Nieuws van de sponsorcommissie - januari 2023

30 januari 2023 22:30

Voetbalvereniging Wilsum mag zich, tot nu toe in dit seizoen, verblijden met een aantal nieuwe sponsoren en met enkele sponsoren die hun overeenkomst hebben uitgebreid en verlengd.

De nieuwe sponsoren zijn:  Sport-in  uit Kampen, van Lente Zonwering uit Genemuiden, Ruiter Bouw uit IJsselmuiden en Ubink Meuleman Bouw uit ‘s-Heerenbroek.

Daarnaast hebben in dit seizoen 2 bedrijven hun sponsoring uitgebreid. Dat zijn Stucadoorsbedrijf Dennis Hofstede uit IJsselmuiden en Garagebedrijf van der Steege, ook uit IJsselmuiden, die ook de website en De Corner meeneemt in de uitbreiding van zijn sponsoring.

Wij bedanken deze sponsoren hartelijk voor de sponsoring van onze mooie vereniging!

Mocht u v.v. Wilsum ook willen ondersteunen neem dan contact op met Herman Beens. Telefoon: 06 21 33 83 68 of email: [email protected]   Wij verwelkomen u graag!

Namens De sponsorcommissie van v.v. Wilsum, Herman Beens