Rabo ClubSupport weer van start, stem je ook?

6 oktober 2021 6:00

Wij doen dit jaar mee met Rabo ClubSupport! Bekijk hoe je ons kan steunen op rabobank.nl/clubsupport.

Wij doen mee met Rabo ClubSupport! Kunnen wij op jouw stem rekenen?

Stem nu direct in de Rabo App of online op rabobank.nl/clubsupport

v.v. Wilsum

De voetbalvereniging Wilsum is een gezellige voetbalclub met een mooie accommodatie. Jong en oud is door de week en op zaterdag welkom op ons mooie Sportpark De Wijde Blik voor trainingen, voetbalwedstrijden en natuurlijk de altijd gezellige 'derde helft'. Veel vrijwilligers steken hiervoor iedere week de handen enthousiast uit de mouwen.

Ons doel

De huidige veldverlichting van ons kunstgrasveld is aan vervanging toe. Wij willen graag LED-verlichting aanschaffen. Hiermee verbruiken we minder energie wat goed is voor het milieu en ook kostenbesparend is voor de vereniging. Ook verbetert met LED-verlichting de lichtkwaliteit op het veld.