Arie Sleurink wint spannende Klaverjascompetitie

27 maart 2023 20:00

De 11e editie van de Winterklaverjascompetitie bij v.v. Wilsum is voor de 4e keer gewonnen door Arie Sleurink. Arie ging met het ‘halve varken’ van slagerij Van Campen naar huis. Arie wist de laatste ronde de dagprijs te winnen en daarmee ook het eindklassement.

Donderdagavond 23 maart was de 12e klaverjaswedstrijd van de wintercompetitie. Omdat de beste 8 resultaten meetellen voor de eindstand is er tot en met de laatste wedstrijd vaak alles nog mogelijk en dat was donderdagavond ook het geval. Vooraf was wel duidelijk dat de eindwinst zou gaan tussen Arie en Henk Fix. Vooraf had Henk een iets betere tussenstand, maar door een goede dagscore van 5321 punten ging Arie nog over Henk heen. Henk noteerde afgelopen donderdag een zogenoemde ‘wegstreper’. Arend van den Belt completeerde het podium op respectabele achterstand.

Ook tussen de winnaars van de 4e t/m 8e prijs was het spannend. Zo zat er slechts 20 punten tussen de nummers 3 en 4 en 23 punten tussen de nummers 6 en 7. Kijk voor de volledige uitslag op vvwilsum.nl

Als organisatie kijken we terug op een geslaagde en gezellige klaverjascompetitie met gemiddeld 23 deelnemers per wedstrijd. We bedanken de bediening voor de drankjes en lekkere hapjes en uiteraard slagerij Van Campen en vishandel Bottenberg voor de mooie (eind)prijzen. We hopen, in oktober weer te starten met een nieuwe competitie.

Let op: Op donderdag 20 april en donderdag 25 mei worden de kaarten nogmaals geschud voor de liefhebbers van het klaverjassen, € 3 inschrijfgeld en kans op mooie prijzen.

Ook is er nu een speciale whatsappgroep voor ‘Klaverjassen vv Wilsum’ voor de laatste updates en nieuwtjes. Wil je hieraan toegevoegd worden of ken je iemand stuur dan even een berichtje naar 06-31765880 (Gerdinand).

2023-03-24_13_31_10-Rekenbestand_einduitslag_klaverjastoernooi_2022-2023_-_Excel.png