Samenwerking v.v. Wilsum en Aalstzorg van start

24 september 2021 15:45

Op dinsdag 21 september 2021 hebben Ron van Aalst en Gerdinand Fix hun handtekening gezet onder de samenwerkingsovereenkomst tussen v.v. Wilsum en Aalstzorg fysio-manuele therapie.

Aalstzorg_fysio-manuele_therapie.jpg
v.v. Wilsum gaat de samenwerking aan met Aalstzorg op het gebied van het herkennen, behandelen en begeleiden van sportklachten en blessures. De samenwerking betekent dat er sneller geschakeld kan worden bij acute blessures van de selectie en er een vast aanspreekpunt is voor fysiotherapeutische klachten voor alle leden van de club.

Het doel van de samenwerking: Ervoor zorgen dat de leden van v.v. Wilsum in beweging blijven, plezier houden in de sport en hun prestaties optimaal, zonder klachten, kunnen leveren. "Aalstzorg is een professionele partij en wij zijn dan ook erg content deze extra service en dienstverlening aan onze leden te kunnen bieden", aldus voorzitter Fix.

Aalstzorg fysio-manuele therapie is al enige tijd actief aan de Maten 10 te Kampen waar sportgericht getraind kan worden in de juiste oefen- en trainingsruimte onder begeleiding van, onder andere, een Master Sportfysiotherapeut.

Daarnaast biedt Aalstzorg een vrijblijvend blessurespreekuur aan op de maandagavond waar sporters een eerste kijk kunnen krijgen op hun klacht. Hiervoor kan men zich aanmelden via de website van Aalstzorg (www.aalstzorg.nl).

In het menu onder v.v. Wilsum > Organisatie is de link terug te vinden met de informatie over hoe je contact op kunt nemen met Aalstzorg wanneer je zorg nodig hebt.