Geslaagde sponsoravond bij v.v. Wilsum

27 maart 2023 21:00

Vrijdagavond 24 maart organiseerde de sponsorcommissie een zogenoemde sponsoravond bij onze vereniging. Wij hebben een hele trouwe groep sponsoren bestaande uit grote ondernemingen, het MKB en zelfstandigen uit Wilsum en wijde omtrek. De financiële ondersteuning is belangrijk om de begroting rond te krijgen. Hoofdsponsor is al weer drie jaar bouwbedrijf Fix Bouw BV uit Wilsum. Eind vorig jaar verlengde Fix Bouw het contract voor nog eens drie jaar.

De sponsorcommissie had een interessant programma met drie bijzondere gasten. Met bijna 80 gasten was het volle bak in de gezellige kantine. Financieel directeur van Cambuur Leeuwarden Gerald van den Belt gaf een presentatie over verschillende aspecten in het hedendaagse voetbal en combineerde dit met zijn ervaringen als speler en bestuurder in het betaalde voetbal. Zoon Thomas van den Belt, speler bij PEC Zwolle was ook te gast en hij maakte tussen neus en lippen door bekend dat hij volgend jaar voor (bijna) landskampioen Feyenoord speelt. Een primeur vrijdagavond dus op De Wijde Blik. De avond werd aan elkaar gepraat door niemand minder dan Jacco Slot, inderdaad het jongere broertje van succesvol Feyenoord coach Arne Slot. Na opening van voorzitter Gerdinand Fix hield Jacco een rondo-interview met Gerdinand, Thomas en Gerrit Fix, directeur van Fix Bouw BV. Met scherpe vragen en de nodige humor wist Jacco de antwoorden los te krijgen van de heren. Vervolgens deed Gerald zijn presentatie en ondertussen kon men een voorspelling doen van de EK-kwalificatiewedstrijd Frankrijk – Nederland. De winnaar ontving een wedstrijdbal van Cambuur Leeuwarden. Toen om 21.00 uur het TV-scherm werd aangezet stond Nederland al met 2-0 achter. Ook de 4-0 uitslag kon de gezelligheid niet drukken dankzij de nodige hapjes en drankjes. De sponsorcommissie kijkt terug op een zeer gezellige avond en bedankt alle sponsoren en gasten voor de steun van afgelopen periode. Ook sponsor worden bij voetbalvereniging Wilsum? Neem dan eens vrijblijvend contact op voor een reclamebord of advertentie met Herman Beens of Wim van Spijker via 06-21338368 of [email protected].

Sponsoravond_met_Gerald_Cambuur_en_Thomas_PEC_vd_Belt_24-03-23_01.jpg

Sponsoravond_met_Gerald_Cambuur_en_Thomas_PEC_vd_Belt_24-03-23_02.jpg Sponsoravond_met_Gerald_Cambuur_en_Thomas_PEC_vd_Belt_24-03-23_03.jpg