Uitnodiging 35+ & 45+ Vrienden & Vriendinnen van v.v. Wilsum toernooi zaterdag 17 juni 2023

24 maart 2023 15:30

Beste Sportvrienden! Ook in 2023 organiseert v.v. Wilsum weer het (mannen) 35+ & 45+ Vrienden van v.v. Wilsum Toernooi met dit jaar met dit jaar voor het eerst ook Vriendinnen van v.v. Wilsum poules!
In dit artikel de uitnodiging voor dit goed georganiseerde maar vooral sportieve en gezellige toernooi wat gehouden wordt op zaterdagmiddag 17 juni a.s.

Beste nooit ontdekt-, eeuwig talent en overige Sportvrienden en vriendinnen,

Zaterdag 17 juni 2023 organiseert v.v.Wilsum wederom het mannen “35+ & 45+ Vrienden van v.v.Wilsum Toernooi” met dit jaar voor het eerst een ook een “Vriendinnen van v.v.Wilsum” poule!

Wij streven naar 10 teams per categorie, verdeeld over 2 poules van 5 teams mannen 35+ & 45+ en 2 poules dames inplannen. Hierbij de gelegenheid jullie team(s) aan te melden. Vol = vol dus wees er snel bij en er mogen meerdere 35+ of 45+ en dames teams per vereniging aangemeld worden. De eerste wedstrijden vangen 13.00 uur aan.

Na de poulewedstrijden en finales volgt de prijsuitreiking en is er tijd voor het napraten en ophalen van mooie en sterke verhalen onder het genot van een drankje en muziek.

Ook dit jaar is er weer een verloting met fantastische prijzen waarbij de opbrengst naar een nog nader te bepalen goed-doel gaat!

We zien de aanmeldingen graag tegemoet, deze kunnen worden gemaild aan: [email protected]

Ook bij geen interesse wordt een reactie op prijs gesteld.

Namens activiteitencommissie v.v.Wilsum

Met sportieve groet,